torsdag 5 januari 2012

Trettondagsafton

Idag har varit en rätt vanlig dag, förutom ett lurvigt yrvädersbesök på jobbet i form av en hundvalp vid namn Tila. Galet söt är hon, tillhör en av mina kollegor som kom förbi på en ledig dag och hade något ärende in i köket/restaurangen och därför inte kunde ta med Tila in dit, så hon lämnade lilltösen hos mig i receptionen en stund. Önskade att jag kunnat ta en bild på henne där hon satt så söt mitt på golvet, men får ju inte ha mobilen på mig under arbetstid så det blev inte tyvärr. En annan gång kanske!

Igår postade jag de sista inbjudningarna som skulle postas också, så nu känns det mycket mer verkligt på något sätt, även om vi har hunnit vänja oss vid tanken. Mamma och pappa tog några av inbjudningarna med sig när de var här och firade jul med oss för att dela ut till de som bor i närheten av dem, så mest troligt kommer alla att ha fått sina kort i dagarna! Nu är det bara allt annat som ska fixas och planeras, men det hinns nog :)

Sjukt mycket snö har det kommit de senaste dygnen också. När Brutus hoppade ut i en snödriva för en stund sen sjönk han ända ner till halsen sin. Tur att han har näst intill oändligt med energi och älskar att hoppa runt i djupsnön :) 

Har varit dålig på att fota hundarna ute den här vintern, men bjuder i alla fall på en från förra året när Timon också vågade sig ut i djupsnön :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar