lördag 31 december 2011

Gott Nytt År!

Jag önskar alla som jag känner ett fint och roligt 2012! Jag vet att en av de största händelserna i mitt liv hittills kommer att äga rum i år, och även om det är månader bort så kommer tiden att gå lika fort som den alltid har gjort. Måste kanske ta och ta tag i planeringen lite snart :P Även andra spännande saker kommer att hända personer i min närhet. Min käre bror ska bli far för första gången och några kompisar ska uppleva samma händelse som jag och Mats kommer att göra. Ett år att se fram emot med andra ord! 

Tolvslaget för mig speglade dock inte året som komma skall (hoppas jag!). Tände en marschall för nära och kära som lämnat jordelivet, såg två fyrverkerier lysa upp himlen en sekund eller två, och sedan gick jag in och vek servetter. Jag sitter på jobbet med andra ord. Någon måste ju göra det också när man har ett dygnet runt-/ året runt-öppet ställe. Jag klagar inte, jag fick ju vara ledig under julhelgen istället. Hursomhelst, nu ska jag ta tag i mina sysslor, även om jag inte behöver stressa inatt. Det är mycket lugnt här. 

GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar