torsdag 17 november 2011

Gräsänka

Mats är borta med jobbet ett par dagar, så jag är hemma själv med de fyrbenta vännerna. Det känns konstigt att vara ensam hemma, speciellt när jag ska sova. Vaknade i morse av att jag höll på att trilla ur sängen på Mats sida, jag är tydligen van vid att ha ett "hinder" där :P 

Dagen idag är ledig från jobb, även om min chef kallat till ett extra möte senare i eftermiddag, har ingen aning om vad det handlar om, hoppas att det inte är alltför negativt. Har en känsla av att det inte är en helt bra anledning som ligger bakom dock, varför skulle han annars kalla till möte med så kort varsel? Återstår att se antar jag.

Har börjat skissa på framtiden också, de ursprungliga planerna har förändrats en hel del, men till det bättre känns det som. Nu gäller det bara att organisera upp alla tankar och viljor så att allt går åt samma håll! :)

Just det, idag ska jag mest troligt inhandla julgransdekorationer, blir ju julafton hemma hos oss i år och mor och far kommer hit till oss! Skoj! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar