måndag 16 januari 2012

Tillklippt!

Tog mig äntligen till frisören idag och fick håret uppfräschat, mycket skönt. Trodde dock att hon skulle tycka att det var mer slitet än hon gjorde, med tanke på hur längesen det var jag klippte mig sist, men tydligen har det gett resultat att sova i fläta och använda utredningsspray innan jag borstar håret! Sweet :)

Ringde också och preliminärbokade frisör till i sommar för håruppsättningen. Bara jag bekräftar senast 3 veckor innan så har jag platsen kvar, vilket känns skönt då jag ev. har möjlighet att komma undan lite billigare än salongspriserna, men det vet jag inte än på några månader. Funderar dock på att kanske ta salongen jag prelbokade på ändå, eftersom att där ingår det löshår i priset och det är tydligen inte helt billigt heller om jag skulle köpa det själv. Ska diskutera det hela med Mats och se vad han säger. Sen är det ju bara den STORA frågan i hur jag vill ha frisyren. Har varit rätt insnöad på en variant, men nu är jag inte lika säker längre på vad jag vill. Decisions, decisions... Tur att jag har "lämnat över" vissa beslut på andra, till exempel vilka sorters blommor som kan passa, litar på mamma där, det enda kravet hon fått är rätt färger, sen får hon bestämma sorterna. Jag har ju ingen koll alls på sånt och skulle förmodligen drabbas av världens beslutsångest om jag gav mig in i den djungeln.

Nu är det dags att åka till jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar