måndag 30 januari 2012

Måndag efter helgen

Måndag idag, innebär att hantverkarna är tillbaka i huset, att vi inte får använda några avlopp i lägenheten =jag får duscha på jobbet eller i baracken på gården idag. Jag börjar faktiskt bli lite less på att inte få använda kök och badrum som jag vill, när jag vill, men men. Dom gör ju bara sitt jobb så det är ju ingen vits att vara otrevlig mot dem.

Helgen som var, ja vad ska man säga? Jag har kommit fram till att vissa ungdomar i dagens samhälle inte verkar få någon vidare uppfostran när det gäller hur man beter sig rent allmänt med/i egendom som inte är deras egen. Kan faktiskt säga att jag är glad att helgen är över just för den sakens skull. Förutom det så har jag och Mats tagit ännu ett stort beslut. Ansökte om lånelöfte idag för köp av bostadsrätt. Vi har hittat en på nätet som vi är intresserad av, så om några dagar blir det visning så får vi se sen. Håll tummarna för att den är så fin i verkligheten som den ser ut på bilderna, och att inte alltför många andra är intresserade av den ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar