fredag 10 februari 2012

Helg och Norrbottenstrip!

Efter jobbet igår satte jag mig på tåget till Älvsbyn, där mina föräldrar hämtade mig för att åka till min syster och hennes familj utanför Luleå. Tvillingarna har verkligen blivit stora, lilltösen GÅR redan helt själv och lilleman är nog inte långt efter. Sanslöst. Egentligen är hon väl kanske inte supertidig att gå för sin ålder, men det känns inte som att de har funnits i över ett år för mig, även om det är så det är. De blir dock bara sötare för varje gång jag ser dom och de lindar mig mer och mer runt sina små fingrar för var minut som går. Underbaringar!

Mycket stolt moster!

Efter besöket i Luleås "förort" blev det en sväng i Pite stad med mor och far. Gick runt lite och bestämde mig sen för att kika in på salongen som ska göra min håruppsättning i sommar och prata med frisören. Det kändes mycket bra att träffa henne "irl" så hon kunde få en bättre uppfattning av mitt hår och vad som kan tänkas behövas. Väl hemma lagade jag middag, fick ett glas whiskey (usch) av min far för att sen sätta mig i bastun. Detta för att fördriva min förkylning tills imorgon, då jag åker vidare till Kiruna och Skrutt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar