lördag 10 mars 2012

Lördag 10 Mars

Nu var det längesen igen. Nåja.. :)
Dagen har varit rätt fulltecknad men ändå inte känns det som. Hade förmiddagspasset på jobbet och det var rätt lugnt ändå. Efter jobbet tog jag mig iväg till gymmet och begagnade cross-trainern ett tag. Det känns bra att ha börjat träna igen, har allvarliga funderingar på att lägga ner lite av de mindre nyttiga vanorna jag har, men har inte bestämt mig än. Det är ju inte så att jag behöver gå ner i vikt, men för min hälsas skull. Dock är ju vissa saker för goda för att avstå här i livet :) Kanske kan hitta bättre substitut för vissa saker? :)

Efter träningen var det dags att handla och sen "hem" och fixa middag. Vitlöksbröd till förrätt, klyftpotatis, fläskfilé och tzatziki till varmrätt. Lagomt jättemätt efter det.

Just nu är det melodifestivalen som gäller för mig, har inte någon favorit dock :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar