onsdag 5 oktober 2011

Bloggomstart?

Jag kan ju alltid se om jag lyckas med det här att uppdatera lite oftare. Jag ska inte lova något dock ;) Så, vad har hänt sen sist? Alldeles för mycket för att ta upp allt i ett och samma inlägg, men kan lista dom stora sakerna iallafall:

  1. Jag och Mats har bestämt ett datum för när vi ska gifta oss! 21a juli 2012 blir det, planeringen är i full gång. 
  2. Jag hade som jag nämnde sist fått ett nytt jobb precis då, en mycket begränsad tjänst på ynka 20% provanställning, MEN som nu har blivit 90% tillsvidareanställning! Kan inte säga annat än att jag är mycket nöjd över det hela :)
  3. Mats har också fått ett jobb, han är nu sprayisolerare! :)
Saker och ting rullar onekligen på och jag trivs riktigt bra med livet. Största bekymret just nu är att vi ska försöka byta ut vår bil mot en lite mindre variant, vi har kommit fram till att vi inte behöver ha en så stor bil som vi har just nu och lite ekonomisk måste man ju vara. Det gäller bara som sagt att hitta en passande bil och allra helst en bil vars ägare vill ta vår nuvarande bil i utbyte plus minus mellanskillnad.

Avslutar inlägget med en liten bild på Timon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar