söndag 9 oktober 2011

Söndagkväll

Har precis avslutat min arbetsvecka, sådär lagom en och en halv timma innan veckan officiellt är slut också, om man tittar på klockan. Ledig imorgon, ska bli skönt att bara få pyssla med det jag känner för en dag :)

Helgen har varit hektisk, middag hos Mats mamma både fredag och lördag och sen födelsedagsfika hos Emma och Niclas idag, plus jobb lördag och söndag. Jobbade även lite på fredagmorgon också, eftersom att jag hade haft nattpasset och slutade 06.45. Efter att man då sovit några timmar är hela dagen borta nästan, så det var inte mycket jag hann med då. Veckan som kommer har jag iallafall min "lilla" arbetsvecka, bara tre dagar så det ska bli skönt att hinna med lite annat också. Tycker om att jobba, men ibland är det skönt att slippa gå dit ;)

Nej, nu ska jag krypa till kojs, så att man orkar med dagen imorgon! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar