söndag 16 oktober 2011

Helgen!

Från att inte ha några som helst planer för min lediga helg så blev den ändå rätt fullspäckad. När jag vaknat på fredagen runt 12-tiden efter mitt nattpass på jobbet och haft ut hundarna loggar jag in på facebook och har fått ett meddelande av Karin att dom är i Östersund. Hade helt glömt bort att det var i fredags de skulle komma så blev rätt glad av det hela. Ringde upp henne och det resulterade i en tur på stan och sen after-work på Plaza. Mycket trevligt och fick inviga mitt team-memberkort på riktigt också. Me like very much! Mycket bra kväll trots att Mats var borta över natten med jobb.

Lördagen hade inte heller några planer men det slutade med att jag hamnade hos Anna N på fest och senare på Plaza igen. Också en mycket trevlig kväll med mycket dansande och sjungande-med-i-låtar tills jag hade ont i halsen. Kul var det iallafall! :)

Idag ska jag göra så lite som möjligt så länge som möjligt för att ladda inför arbetsveckan som väntar. Om två helger är jag i pite och hälsar på! Längtar som en tok :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar