söndag 27 mars 2011

Sköna söndag

Dagen idag har varit lika slö som  resten av helgen har varit, med andra ord precis så som en söndag ska vara. Har slappat rätt rejält, förutom då det var dags att ta ut hundarna förstås. Behövde inte ens tänka på middag idag, eftersom att Mats pappa hade kuponger på Sibylla som skulle gått ut imorrn så han sa att han kunde bjuda oss dit. Vi har varit duktiga och inte ätit skräpmat på hela mars, så när förslaget kom så tackade vi inte nej. Nog för att vi vet att skräpmat inte är bra egentligen (det hörs ju rätt tydligt på namnet) så kan jag inte förneka att det är gott :) Efter det har jag kollat på film och myst i soffan med Brutus, han har fått för sig att han helst ska ligga ovanpå mig när jag ligger i soffan. Tur att han bara väger 10kg :P

Resten av helgen då? Lördagen var också rätt händelselös, jag var som en geléklump efter att ha spenderat några timmar på badet i fredags så jag gjorde inte många knop. Fredagen däremot var rätt fullbokad (för en gångs skull) med jobbintervju, bad och simning samt middag hemma hos Mats mamma. Galet gott var det att komma direkt från badhuset och få mat serverat utan att behöva göra nått alls :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar