tisdag 8 mars 2011

Liten tös

Jag och Mats åkte hem till Emma och Niclas ikväll för att hälsa på dem och deras lilla dotter Leia som föddes för inte alls längesen. Galet söt var hon, och galet liten. Insåg dock när jag fick höra hennes födselvikt att mina små syskonbarn hade varit ännu mindre än henne när de föddes. Förstår inte att någon kan vara så liten, och att någon kan vara ännu mindre än vad Leia är går knappt att tro när man ser henne utan att kunna jämföra med någon som faktiskt är mindre. Det är verkligen ett livets mirakel tycker jag! :) 
 
Vi hade trevligt, som det brukar vara i Emma och Niclas sällskap. De bjöd på semlor och så surrade vi en massa. Mycket kretsade förstås kring lilla Leia, men även runt andra saker också. Jag fick hålla henne en stund, så nu luktar min kofta bebis :)  

Längtar galet mycket efter att få träffa tvillingarna igen nu. Förhoppningsvis blir det i Maj! :)


1 kommentar: