lördag 5 mars 2011

Barnkalas

Har precis kommit hem från att ha varit och firat Alicias 5-årsdag. Det är alltid lika roligt att träffa de små tjejerna, hann ju fästa mig vid dem rejält när jag delade lägenhet med dem och deras far där ett år. Sällskapet var trevligt, om ibland en aning högljutt (men så ska det väl vara på barnkalas?) och det bjöds på gott fika. Rosa tårta med massa godis på och kakor. Riktigt gott tycker jag :) Byggde lite lego med Rebecca också som fick en present hon med, även om det inte var hennes födelsedag :P Hade nästan glömt bort hur roligt det kan vara också. Egentligen är det ganska dumt att det ska behövas ett barn i närheten för att barnasinnet ska komma fram ordentligt, men jag antar att det är bättre än att det inte finns där alls. 


Ikväll ska jag på middag hemma hos Anna, det blir nog riktigt trevligt det också! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar