lördag 12 mars 2011

Lördag hela dagen

Lördagar har alltid varit något av en favoritdag för mig, även om det inte alls betytt att jag varit ledig alla gånger. Har ju jobbat en hel del helger i mina dagar så att säga. Det är bara något speciellt med lördagar, kan inte riktigt sätta fingret på vad dock. Började dagen som vanligt med att sova alldeles för länge, men när jag väl tagit mig ur sängen skrev Lisa och frågade om vi skulle låta hundarna leka lite, så det blev lite variation på svängen ute med hundarna iaf. Sen bjöd hon även in mig att se melodifestivalen tillsammans med henne och några till senare på kvällen, och eftersom att Mats inte är så värst förtjust i det spektaklet så tackade jag ja. Det var kul att "komma bort" lite även om det bara var till grannhuset. Ibland behöver man bara komma ur lägenheten en stund, speciellt nuförtiden då man inte jobbar.

Appropå jobb så har jag fått mig en jobbintervju nästa vecka, så nu håller jag alla tummar och tår och ber för att det ska gå bra och att jag får jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar