tisdag 22 mars 2011

Senaste tiden..

Dagarna flyter ihop för mig rätt ordentligt just nu. Den ena dagen är den andra lik för det mesta. Har jag nämnt tidigare att det håller på att driva mig till vansinne? Nåja, några "ovanliga" saker har jag hunnit med sen sist. I lördags  var jag och åkte långfärdsskridskor för första gången i mitt liv. Det var skoj, men mina skor var inte direkt stabila så det var svårt att få till bra "skär" utan att tappa balansen. Lyckligtvis hade Hanna med sig ett par stavar som jag fick låna så jag kunde staka mig framåt mesta vägen. Om det blir fler gånger ska jag komma ihåg att använda skor som är mer stabila i vristerna.

Lite hundlek har det blivit med Dexter för de fyrbenta vännerna och snart kommer de öppna träningarna för agility att dra igång i Brunflo igen så då har jag bestämt mig för att testa det med Brutus och se om det är något han gillar. Jag hoppas att han kan strunta i eventuella hundar runt omkring och fokusera på mig och hindrena, för det vore verkligen SÅ roligt att få börja köra agility med honom. Håll tummar och tår! :)

Jag har även hunnit med en jobbintervju och igår blev jag kallad till en andra intervju senare i veckan så den biten är rätt spännande just nu! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar