fredag 21 januari 2011

Ny blogg

Har fått höra från en vän att den här bloggportalen ska vara bättre än den jag använt tidigare, så jag bestämde mig för att göra ett försök. Det kan ju inte skada eller hur? Det sägs ju att det ska vara bra att testa på nya saker ;)

Kände för att skriva något ikväll, ibland börjar det som bara att klia i fingrarna efter just det, även om jag egentligen inte har något speciellt jag behöver skriva av mig eller så, det är bara ett behov som dyker upp lite titt som tätt. Det är som att fingrarna vill röra på sig lite eller nått. Kanske sviter från den tid då jag brukade spela piano hyffsat regelbundet, jag vet inte, men det spelar kanske inte så stor roll egentligen, eller? Jag orkar inte skriva någon personlig presentation på mig själv just nu, det kanske kommer senare eller kanske inte. Förmodligen kommer de flesta som läser den här bloggen ha en aning om vem jag är ändå så det kanske inte behövs. Eller så skriver jag en senare, vi får se. Om inte annat så kommer kanske personen jag är att synas i de inlägg jag gör så det kommer att säga sig självt med tiden? Nåja, nu ska jag inte rabbla massa random flum längre. Ha det så gott så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar