lördag 29 januari 2011

Jojo-jobba

Har flängt runt som ett yrväder idag känns det som. Började dagen med att jobba frukost på hotellet, började kl 7.00, jobbade till kl 12 och då hade min chef sagt åt mig att stänga en stund under dagen då det var så lite gäster och ingen incheck förräns på eftermiddagen. Plockade upp Hannah och åkte till Jysk för att inhandla nya kuddar till vår nya säng, de vi hade sen tidigare började bli alldeles slitna. Hittade en till uppsättning sängkläder också så nu kan vi ha lakan även om vi måste tvätta ;) Innan jysk såg vi dock att secondhand affären där bredvid hade öppet, så vi tog en vända där också och jag hittade några bebiskläder som jag tänkte skicka till mina små syskonbarn för en väldigt billig peng. 28kr för tre plagg, inte fy skam det inte! Hemåt igen för att äta lite mat, och Hannah slog på första säsongen av Desperate Housewives (hon har bestämt sig för att introducera mig i serien) och vi hann med två avsnitt innan det var dags att gå tillbaka till hotellet igen. Efter ett par timmar där är jag äntligen hemma igen och ska alldeles strax fortsätta i den mycket fängslande boken "a game of thrones" som Mats har fått mig att läsa!  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar