lördag 22 januari 2011

Gomiddag och tv-spel

Började dagen med att försova mig. Alltid lika roligt, inte. Hade lovat min kära sambo att komma och titta när han spelade bowlingmatch och självklart vaknade jag inte förrän halva matchen hade gått redan. Suck.Det gick bra för laget iallafall, de vann :)

Efter matchen åkte vi till Willys för att handla mat till vår stugvistelse som vi åker på imorgon tillsammans med Mats pappa. Det ska bli SÅ skönt att komma bort från stan lite, läsa knasen-tidningar, knappt ha täckning på mobilen och andas fjälluft några dagar. Det kanske inte låter som det roligaste man kan göra, men det är som balsam för själen tycker jag :)

Vid 16-tiden åkte vi hem till Emma och Niclas för att äta middag. Dom hade gjort hasselbackspotatis, fläskfilé med mozarella smält över och gräddsås. Till efterrätt blev det cheesecake och jordgubbar. Galet gott :) Vi avslutade kvällen med att spela Super Mario på deras Wii, och vips hade det gått flera timmar :P Man ska nog inte underskatta roligheten med att spela tv-spel, speciellt inte om man gör det alla tillsammans. Och ärligt talat, så är vi nog lite nördiga hela högen när det kommer till spel och sånt, så det passar ju :)

Nej, nu ska jag gå och ta fram det som ska med till stugan imorgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar