fredag 21 januari 2011

Fredagen

Började dagen på ett av de bästa sätt jag vet. Lång sovmorgon och sen ytterligare en timma i sängen tillsammans med en god bok. Nog för att jag "slösade" bort större delen av dagen och förmodligen inte kommer att somna förrän mycket sent så kändes det som en mycket bra start på dagen. 
 
Senare på eftermiddagen kom A-K och Johan hit för att äta middag med oss. Det blev egenfångad öring stekt i ugnen, hemlagat potatismos med ost och örtkrydda samt min egna yoghurtsås till. Mycket gott om jag får säga det själv. Det känns också alltid extra bra att äta mat som man inte bara gått och köpt i affären utan något som är viltfångat. Mer ekologiskt kan det ju som inte bli, eller hur? God mat och gott sällskap är ju också en av de bästa sätten man kan spendera tid på så bara det kan ju göra att flera dagar kan kännas positivare. Inte för att jag har mycket att klaga på :P
 
Efter middagen spelade vi lite Nintendo Wii Resorts, det var också roligt :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar