fredag 28 januari 2011

Lördagmorgon

Var uppe galet mycket tidigare idag än jag varit den senaste tiden. 06.10 ringde väckaren och det var dags att kliva upp för att gå till jobbet. Mats skulle också upp för att åka iväg och spela bowling i Vilhelmina och Lycksele idag. Dock unnade vi oss att snooza lite först. Mats fixade en ny säng åt oss i torsdags och även om jag inte var helt nöjd i början med att jag inte fick vara med och se ut saker och så (eftersom att jag var på jobbet) så har jag helt ändrat uppfattning nu. Den är verkligen helt galet skön, känns nästan som att man smält ner i madrassen när man legat i den en stund, och det är inte helt fel att ha lite mera utrymme heller. Ända sen vi flyttade ihop har vi haft en 120cm bäddsoffa vi sovit i, så 180cm riktig säng känns galet stort nu. Det enda problemet med den är att den är så skön att jag inte vill kliva upp ur den :P

Nu hoppas jag att några av mina gäster vaknar och vill äta frukost snart, så att dagen får komma igång på riktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar