torsdag 10 februari 2011

Onsdag

Var allmänt uttråkad när jag vaknade, men solen sken så jag tänkte ta mig iväg på en lite längre promenad med hundarna så fort jag klivit upp. Dock tyckte min kropp annorlunda. Var fortfarande klen sen blodgivningen så det fick bli den vanliga svängen istället. Kom hem och hade fortfarande ingen inspiration till vad jag kunde tänkas hitta på, och med en smula frustration sa jag till Mats att jag ville ha ett nytt spel till Wii:t. Han var så snäll då och sa att jag kunde ta hans kort och gå och köpa ett! :) Han tyckte att jag prioriterat bort det så många månader nu att det var dags. Sagt och gjort, kilade ner till affären och inhandlade Donkey Kong! :)

Senare på kvällen frågade Lisa om jag ville följa med till Oscars och äta lite soppa. Hade precis ätit då hon skrev, men följde med ändå för att hänga lite. Oscars är ju som trevligt för det mesta så. Väl där träffade vi på Linus som pluggade samtidigt som mig för något år sen, han hade tydligen börjat om att plugga så han var tillbaka i stan. Riktigt trevlig prick det där :) Vi satt och surrade bort någon timma och sen var det dags att röra sig hemåt. På det stora hela blev inte dagen så tråkig som jag hade trott att den skulle bli :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar