onsdag 16 februari 2011

Onsdag idag igen

Det känns lite som att jag har tappat kollen på vilken dag det är, dom flyter som bara förbi utan att jag märker att dom går. Antar att det beror på att jag inte har något jobb just nu..

Appropå jobb så skickade jag in ett par ansökningar idag, båda servitrisjobb. Egentligen skulle jag vilja göra något annat för att utvecklas personligen och använda min utbildning, men så verkar ju inte systemet vara uppbyggt. Nåja, antar att jag inte har möjlighet att vara kräsen just nu, man måste ju ha pengar för att leva i denna värld. Hoppas bara att jag får napp på något av de andra jobben jag sökt istället!

I övrigt har det inte hänt så mycket sen sist, jag och Mats tar det mest lugnt här hemma då vi båda är lite småkrassliga. Han är dock på bättringsvägen medan jag verkar gå åt andra hållet. Äsch, det går väl över snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar