onsdag 21 november 2012

Skulle kanske ha stannat i sängen..

Dagen idag började verkligen inte på rätt sida. Drömde att jag försov mig. Försov mig nästan på riktigt. Stressar till jobbet och lyckas ha sönder ena sidospegeln på bilen när jag ska backa ut ur garaget. Suck. Surrar fast den igen med en rem och skyndar iväg till jobbet, dagen efter fullt hus. Lyckligtvis kunde min kollega berätta om en av nattens mer komiska händelser så jag fick skratta lite, då kändes det bättre att jobba sen. Förhoppningsvis kan pappa fixa spegeln med inte alltför dyra medel, men det blir att vänta lite då han bor en bit bort, minst sagt. 

Annars då? Jodå, dagen gick rätt bra ändå, trots den dåliga starten. Hade trevligt sällskap på jobbet, trots att jag virrade på en hel del, det är en sån vecka och nästa vecka lär bara bli värre. Världscupen i skidskytte, jippi.

Dagens tips:

Om ett hotell är näst intill fullbokat under några dagar då den mesta login som finns att hyra i en stad är fullbokad, och du lyckas få ett av de sista rummen i sista minuten, då är det kanske inte läge att säga "jag vill bo på rum xx, det fixar du!" Ja, vi försöker alltid tillgodose gästernas önskemål så gott vi kan, men ibland går det inte. Snälla förstå det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar