måndag 11 april 2011

Första dagen i repan!

Tidig morgon idag. Började jobba kl 7.00 så väckaren ringde kl 5.45. Lagomt segt, men av någon anledning är det alltid lättar att kliva upp om man har en tid att passa. Är jag ledig har jag verkligen HUR svårt som helst att kliva upp när väckaren ringer. Nåväl, hittade min ledighetsansökan i MITT postfack (ja, jag är fortfarande helt stolt över att ha ett postfack för första gången i mitt liv :P ) inför tvillingarnas dop, och den var beviljad! :) Så nu är det löst, nu är det bara att hålla tummarna för att Mats också får vara ledig den helgen om han skulle hitta ett jobb innan dess.

Efter jobbet städade vi lite här hemma, och sen åkte jag iväg med Hannah upp till hennes och Mats mamma. Hon frågade om vi ville ha plättar till middag så det var bara att åka och hämta Mats så han också fick vara med på det kalaset. Galet gott var det! Efter middagen tog vi en promenad hem med grabbarna, älskar verkligen att det är vår nu! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar